Den IQ befriade bonden

Publicerad 2013-07-11 14:01:00 i Dåliga dejter,

För några dagar sedan började jag prata med en kille som jag träffade när han handlade på mitt jobb. Han såg helt ok ut, verkade hur trevlig som helst så jag tog mig friheten att byta nummer med honom! Vi började prata ganska snabbt och jag insåg fort att den här "Emil" inte var någon vidare på stava, alls. Har skrev "käcka" istället för "käka", tydligen så "käcka han en hamburgare". Jag accepterar att folk har dyslexi och vissa har svårt att stava, men i detta fallet tyckte jag det var mest oattraktivt när det kom ett stavfel i varenda sms. 

Men igår bestämde jag mig för att träffa honom. Jag trodde att jag bodde på landet men efter tre mils körande rakt ut i ingenstans kom jag fram till att, nej det gör jag nog inte trots allt. Allt började hyfsat bra, vi spelade kubb och jag vann. Därefter prata vi lite om allt möjligt, vi kom fram till att vi var hungriga och vi åkte till en Kina restaurang. Jag har en stor svaghet för allt som har med klibberis att göra så jag sa "åh gud vad gott det här var, älskar det!" varpå han sa "det knullar i munnen eller?" jag svara "ursäkta?" eftersom jag var tvungen att se om jag verkligen hörde rätt, vilket jag dessvärre gjorde.. "det knullar i munnen eller?" "uhm, jo.." Vem säger så? Hade kanske accepterat det om vi träffats några gånger, men första gången vi äter tillsammans så "knullar det i munnen"? Nejtack. Vi åt inte upp all vår mat (ni vet på kina restauranger så får man så ofantligt mycket mat) men han ville ha med sig sina rester hem, i en låda. Gränsen gick ändå när han skulle ta min mat också med sig hem? Eftersom jag sa att jag lät min vara kvar. Sen i slutsekunden ändrade han sig, istället smaka han bara den, "så vet jag om den är god så jag kan beställa den nästa gång". 
 
Vi åkte hem till honom igen, spelade lite kortspel, pratade lite. Jag kom fram till att han inte hade mycket bakom pannbenen när han varken förstod de två kortspelen jag förklara eller vad "inlagd gurka" var. Vi gjorde det klassiska, "såg på tv". Först tänkte jag att jag inte alls ville kyssa honom, men plötsligt tog han min hand och nästa sekund ville han tydligen hångla. Hans kyssar var helt okej faktiskt, men tungan... Den gick rakt in och rakt ut.

Därefter bestämde jag mig för att åka hem från denna Emil.  Han hörde av sig lite kort och tackade för kvällen. Sen helt plötsligt ringer han mig 02 på natten?!  Han berätta att han skulle vara taxi till sina vänner. Okej, jag bryr mig inte? Jag sover? Därefter fråga han om jag gjorde något i helgen. Som tur ska jag det så jag slapp ljuga som jag är så dålig på. Annars hade det väl fått "knulla i munnen" igen.
 
 
Hannah

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2013-07-11 14:17:41

Sv: skönhetssömn är viktigt! Hahah

Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Publicerad 2013-07-11 18:24:19

Usch, låter inte alls som någon vidare kille, hade själv en liknande kille för ett tag sedan. Han sa att han skulle ta mig på en romantisk dejt med god mat och hitta på något roligt... Vi slutade på Sibylla där han bad MIG betala vår mat, för han ville spara sina pengar till ett spel som snart skulle komma ut... Usch! Kramisar Carro

Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Publicerad 2013-07-12 11:31:27

Sv; Haha eller hur, skrattar själv åt det nu efteråt :P Värsta är att min förra bästa vän är tillsammans med honom nu, trots att hon vet hur han är och han är minst lika dum nu. Han sitter framför henne och kommenterar andra brudars bröst och sånt :s Kramisar Carro

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela