En minigolfrunda

Publicerad 2013-07-12 22:25:39 i Bra dejter,

För ett ganska bra tag sedan träffade jag en kille ute. Vi hade riktigt trevligt ihop, det tog dock ett tag in på kvällan innan vi båda insåg att "jävlar. Det var en ganska stor åldersskillnad mellan oss." Varken han eller jag hade kunnat gissa på det. Jag har aldrig haft problem med åldersskillnad, när jag var 14 förälskade jag mig i en 20-åring. Men denna gången var det lite på gränsen...

Men vi bytte nummer och sket i vilket. Sen dess har vi smsat någon gång varannan vecka, inget mer särskilt än "Ska du ut idag? Hur mår du?". Men idag bestämde vi oss för att spela minigolf. Det var jättespontant och inom en timme träffades vi. När jag stod där utanför minigolfbanan och väntade på honom började jag tänka "åh, jag orkar inte det här egentligen.." men det var lite för sent för att "banga ur". Han hade klippt sig väldigt snyggt, lagt i någon kill-gelé-grej i håret, och hans tröja passade honom. Inte många killar som lyckas få till det där med klädstil. 
 
Jag måste faktiskt säga att det var en otroligt rolig minigolfrunda! Kanske berodde på att jag vann, men ändå. Han sköt utanför, slog massa 7:or, kliade sig i huvudet när det gick bra för mig, kom med allmänt roliga kommentarer. "Men Hannah, jag ser ju så konstig ut när jag ska slå, står här och putar med rumpan". Efter rundan fråga han om han fick bjuda på en glass. Vilket han mer än gärna fick! Är en glassoman så han hade kunnat få bjuda på flera stycken. Därefter gick vi en sväng längs stranden och bara prata, prata, och prata. Inget försök till att "hålla handen" eller någon "kyss-attack". Bara han, jag, stranden, och våra glassar. 

Så jag kan säga som så att tanken "åh jag orkar inte det här egentligen" fanns inte kvar när jag körde hem. 
 
 
 
 
Hannah
 

Kommentarer

Postat av: selma

Publicerad 2013-07-12 23:02:49

en självklarhet (h'

Postat av: Agnes

Publicerad 2013-07-13 12:45:24

Sv: Ja, verkligen! Dåligt också att ens sälja dom när alla är halvruttna, det ser man ju inte när man står och väljer bunke!
Kramis!

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-07-14 12:05:06

Det lät trevligt! :)

Postat av: felicia

Publicerad 2013-07-14 13:23:36

lät mysigt :)

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-07-14 14:56:29

Nu har vi "VECKANS BLOGG" på bloggen, delta gärna, enkla regler! :D


http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/july/veckans-blogg.html#comment

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-07-14 14:57:09

Nu har vi "VECKANS BLOGG" på bloggen, delta gärna, enkla regler! :D


http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/july/veckans-blogg.html#comment

Postat av: Anna

Publicerad 2013-07-16 17:10:22

Roligt med minigolf. :) Svar: Okej, kul att kunna inspirera någon. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela