Gentlemannen

Publicerad 2013-07-23 10:04:00 i Bra dejter,

Så, jag har träffat en kille. Hans namn är Robin, han tycker inte om potatis, hans bästa vän och jag träffades tidigare i år och jag har inte berättat det än. Det låter ju inte för jävla bra, eller hur? Nu har jag träffat Robin två gånger, igårkväll var andra gången. Han bjöd på vin och vi tittade på en skräckfilm. Den var ganska långtråkig i början, men han lovade att det skulle bli bättre. Nog fan blev det de! Grave Encounters heter filmen vi såg. Till slutet såg jag på Robin hur rädd han var och han hade ändå sett den förr. Tänk er då hur rädd jag var haha! Efter filmen lyckades jag få honom att möta mig på NHL. Jag förlorade första matchen. Jag fick en returmatch och tog den på stort allvar. Jag gjorde två mål under första perioden och han såg duktigt sammanbiten ut. Sen krossade han mig totalt. 8-2 var inte riktigt det jag hade tänkt mig... Hans kyssar gjorde det dock värt det! Han följde mig sen till bussen och lånade mig sin favorittröja så jag inte skulle frysa. Hur gullig är han?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela