Roll the dice my friend

Publicerad 2013-07-09 13:11:08 i

Tre tjejer runt 20 - årsåldern har valt att skapa den här bloggen, för att dela med oss av våra värsta och bästa dejter. Vi kommer skriva om alla pinsamma händelser, dåliga raggningsrepliker, de värsta och de bästa sexupplevelserna.
 
Vi har, som säkert även ni, träffat en hel del märkliga killar. Något som aldrig får glömmas är när Johanna gick på "dejt" men en kille som skulle bjuda henne på mat. Problemet var att hon fick aldrig själv välja vad hon skulle äta, han tog friheten att bestämma köttbullar och potatis till henne.
 
Eller som när Hannah blev avlämnad på tågstationen då hennes dejt fråga innan tåget gick "ska man gå för den?", en sämre version av "får jag kyssa dig?"
 
Något märkligt var väl ändå när Lisa fick en del underliga meddelande på Facebook från en kille hon inte kände. Tydligen hade han "sett henne ute" och "råkat se henne på bion", hon hade världens finaste leende och nu ville han bjuda ut henne. Hon förklara att killen hon varit på bion med var hennes dejt. Men Facebook-killen gav inte upp. Han frågade "gick dejten bra?" varpå hon svarade "väldigt bra" och slutade svara. Han avslutar med att skriva "jag tar din tystnad som att jag fortfarande har en chans".
 
Det här var bara lite av det som ni snart kommer att få läsa. Det finns både märkliga, konstiga, och helt fantastiska killar därute. Ni kommer få läsa om varenda en.
 
/Hannah, Lisa, Johanna

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2013-07-09 14:27:44

Sv: jag gillade den :)

Postat av: anais

Publicerad 2013-07-09 17:09:14

SV: tack så mycket!

Postat av: juliaD

Publicerad 2013-07-09 18:52:40

Hej hannah
Vad kul du gillar min blogg :) Jag tror er blogg också kommer bli kul att läsa hihi Dejtar ju lite själv också.

Ja du det där med välja bok ibland är svårt hehe Läser du mycket?:)

Svar: Jaså? Vad roligt att du säger så :)
Jag läser sådär mycket men har det svårt att hitta bra bok :)
thedategame.blogg.se

Postat av: Lexie

Publicerad 2013-07-09 20:28:39

Detta kan bli en rolig blogg:)

Svar: Det kan det säkerligen bli, vi får se (:
thedategame.blogg.se

Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

Publicerad 2013-07-09 21:05:42

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)

Så passa på att gå in och ta dig en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/07/veckans-blogg.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)


Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-09 23:30:24

hej! allt bra? ::)

Svar: Allt är finemang! Hur är det själv?
thedategame.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela